Ured bez papira
Za potrebe uredskog poslovanja razvili smo sustav pisarnice koji se sastoji od sljedećih modula :
Administrator
- unos predmeta s izradom košuljica za predmet
- promjene po predmetu
- razvrstavanje i interna dostava predmeta
- razni pregledi i izvještaji po predmetima
- statistike predmeta
- priprema dokumentacije
Referent
- pregled poslova/predmeta po ročnosti
- postupanje po predmetu/status predmeta
- dohvati predmeta po više kriterija
- pridjeljivanje dokumenata predmetu
- razvrstavanje dokumentacije
Arhiv
- priprema predmeta za arhiviranje
- unos statusa arhiviranih predmeta
- davanje na uvid/posudba predmeta
Po čemu se naše aplikacije razlikuju?
- prilikom zaprimanja dokumenata njihova slika ili sadržaj (ako su dostavljeni u elektronskom obliku) pohranjuju se u bazu i dostupni su na uvid ovlaštenim osobama u bilo kojem trenutku tj. nije potrebno ručno pretraživanje dokumenata i izuzimanje iz arhive radi uvida u originalni izgled spisa
- složenim pretraživanjem omogućili smo kreiranje vrlo kompleksnih filtera na predmete i pripadajuću dokumentaciju
- jednostavnim «full text search» modulom pretražujemo vrlo brzo sva polja u bazi nakon unosa samo jednog podatka i filtriramo sve predmete gdje se taj podatak nalazi u bilo kojem polju