Ured bez papira

Za potrebe uredskog poslovanja razvili smo sustav pisarnice koji se sastoji od sljedećih modula :

Administrator

  • unos predmeta s izradom košuljica za predmet
  • promjene po predmetu
  • razvrstavanje i interna dostava predmeta
  • razni pregledi i izvještaji po predmetima
  • statistike predmeta
  • priprema dokumentacije

Referent

  • pregled poslova/predmeta po ročnosti
  • postupanje  po predmetu/status predmeta
  • dohvati predmeta po više kriterija
  • pridjeljivanje dokumenata predmetu
  • razvrstavanje dokumentacije

Arhiv

  • priprema predmeta za arhiviranje
  • unos statusa arhiviranih predmeta
  • davanje na uvid/posudba predmeta

Po čemu se naše aplikacije razlikuju?

  • prilikom zaprimanja dokumenata njihova slika ili sadržaj (ako su dostavljeni u elektronskom obliku) pohranjuju se u bazu i dostupni su na uvid ovlaštenim osobama u bilo kojem trenutku tj. nije potrebno ručno pretraživanje dokumenata i izuzimanje iz arhive radi uvida u originalni izgled spisa
  • složenim pretraživanjem omogućili smo kreiranje vrlo kompleksnih filtera na predmete i pripadajuću dokumentaciju
  • jednostavnim «full text search» modulom pretražujemo vrlo brzo sva polja u bazi  nakon unosa samo jednog podatka i filtriramo sve predmete gdje se taj podatak nalazi u bilo kojem polju